Kirkkopäivät Seinäjoella
23.–25.5.2025

Kirkkopäivät tulevat, oletko valmis!

Kirkkopäivät järjestetään Seinäjoella 23.–25.5.2025 yhteistyössä Kirkkopalvelujen ja Seinäjoen evankelis-luterilaisen seurakunnan kanssa. Jälleen kerran tulossa on monipuolista ja ajankohtaista ohjelmaa, johon kannattaa osallistua.

Vuonna 2025 teemana on ”Luo ja varjele” ja päivillä kuullaan paljon keskusteluja aiheeseen liittyen. Tapahtumalipun ostamalla pääset ammatillisen seminaarin ohjelmiin, joiden sisältö on kirkon ammattilaisille ja luottamushenkilöille suunnattua, mutta sinne ovat tervetulleita kaikki aiheista kiinnostuneet. Ohjelmassa on muun muassa keskustelua kirkon yhteiskunnallisista tehtävistä, kestävästä kehityksestä ja ekologisista valinnoista ja yhdenvertaisuudesta. Kirkkopäivillä on myös runsaasti kaikille suunnattua maksutonta ohjelmaa, esimerkiksi hartauksia, raamattutunteja ja musiikkia.

Lisätietoa ohjelmista syksyn aikana!